torstai 6. joulukuuta 2012

Torstai on toivoa täynnä!

Tunteiden ja pelkojen sekaista aikaa tullu vietettyy täs muutaman viikon verran, josko siitä vähän.. ja siinä syy miks oon viettäny hetkittäin hiljaiseloa.

Eli ihminen johon oon tutustunu vuosia sitten, ilmestyi eläämääni yhtäkkiä ja juuri oikealla hetkellä sillä nyt molemmat on sinkkuja! toisin kuin sillon kun ensi kertaa ollaan nähty. Jälleennäkeminen oli kuin suunnitelma tulevaisuudesta sillä tunteet kohtasivat eikä olisi esteenä eikä hidasteena mitään eikä ketään kummallakaan ,mutta tää toi mukanaan ongelmat liittyen tämänhetkiseen elämäntilanteeseen. Eihän tää vaan voi mennä sillai ilman niitä ongelmia. Mutta katsotaan mitä elämä tuo tullessaan ;)
Elämä kyllä pyörii mun ympärillä sillai sopivasti vaikka oonki täs jumittanu itekseen ajatuksieni kanssa. Onneks oon saanu itteni jäämään miesten mieleen, sillä tänäänki heräsin yöl siihen ku yks vanha deittailu soitti ja ois halunnu yöseuraa. Enhän mä tietenkää suostunu ku pitää olla vaikea.. eiku vaikeesti tavoiteltava :D!!

Nyt klaani alkaa tekeen ruokaa itsenäisyyspäivän kunniaks joten jatketaan taas -Miranda<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana vapaa, antaa tulla vaan!